English עברית
 
שילוח בינלאומי
שילוח אווירי
שילוח ימי
בלדרות בינלאומית
משלוחי תערוכות
רילוקיישן
שם
כתובת דוא''ל
תוכן ההודעה
שילוח ימי

כ-99% מהסחורות המועברות לישראל וממנה, עוברות דרך הים. השילוח הימי ידוע כסוג השילוח הזול ביותר, האטי ביותר והמתאים ביותר למטענים כבדים או בעלי נפח גדול.
השילוח הימי נחלק לארבע קטגוריות:
1. מטען חלקי – LCL
2. מכולות – FCL
3. מטען חריג
4. מטען קונבנציונלי



1. מטען חלקי - (LCL (Less than Container Load ידוע גם בשם קונסולידציה או גרופאז' - Groupage.
בשירות המטען החלקי נבחר כאשר אין בידינו כמות סחורה בכדי למלא מכולה מלאה, או לחילופין במקרים בהם יש בידינו משלוח בעל דחיפות נמוכה. בדרך זו מקבצים מטען של לקוחות שונים וממלאים בהם מכולה אחת בנמל. המכולה נשלחת אל מעבר לים עד לנמל היעד ושם נפרקת והסחורה ממשיכה בדרכה. היתרונות בשיטת שינוע המטען החלקי הימי לעומת האווירי הוא חיסכון כספי. זאת לעומת החיסרון של איטיות המשלוח הנעה ימים רבים יותר בים (ביחס לשילוח האווירי) ובנוסף על כך, הפריקה בנמל היעד או בנמל השטעון הינה הליך נוסף המצריך טיפול מורכב.


2. מכולות - (FCL (Full Container Load 
בשיטה זו היצואן ממלא מכולה בשלמותה ובכך מצליח לחסוך כסף ולדאוג לשירות מהיר ויעיל יותר. בתהליך זה, לאחר שהיצואן דואג להעמסת המכולה ולנעילתה, המכולה מובלת לנמל וממנו מפליגה לנמל היעד. בנמל היעד הסחורה צריכה לעבור תהליך שחרור ממכס ולאחריו מועברת ליבואן לפריקה. היתרון בשיטה הינו שהיא בטוחה ביותר - הסחורה נשלחת מהיצואן ליבואן כאשר היא נעולה ושלמה. החיסרון עלול להיות בתהליך המכלה, אשר יש לבצעה באופן מקצועי ולמלא את המכולה באופן אופטימאלי.


3. מטען חריג- משלוחים מיוחדים דורשים מומחיות בפני עצמה ולרוב מטפלים בהם אנשי מקצוע המומחים לכך.


4. הובלה קונבנציונאלית - (Bulk Cargo) מטענים בכמויות גדולות, בתפזורת (אבקות, גרגירים, דשן) או מטען צובר נוזלי (כימקלים או שמנים).  

אזור דינמי 4

מפת אתר  |  צור קשר  |  תנאי שימוש